سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

**دومین نشست مجمع برنامه ریزی وتوسعه عمران سیاوشکلا چهاردانگه ساری**

 

این نشست در تاریخ 13/11/1389 مصادف با 28صفر رحلت حضرت رسول اکرم (ص) وشهادت امام حسن مجتبی (ع) بعد از مراسم عزاداری در تکیه گلباغ با حضور یکصد تن از اهالی برگزار گردیده است .

در این جلسه اعضاء مجمع ، شورای اسلامی واهالی روستا جهت پیشبرد اهداف مجمع پیشنهادات و نظراتی را ارائه داده اند . و ضمناً آقای سیدجواد موسوی ایلالی رئیس مجمع برنامه ریزی وتوسعه عمران گزارشی از وظایف و فعالیتهای مجمع در حال و آینده و در مورد شرح وظایف اعضاء و کمیته های مجمع مطالبی را بیان کرده اند.

آقای سعید رفیعی گزارشی از پیگیری تاسیس شرکت تعاونی ، تولیدی کشاورزی و نقش و اهمیت آن در توسعه روستا مطالبی را ارائه نموده اند و آقای عین ا... براری شرحی از نتیجه و نظر خواهی اولین نشست مجمع که در سالن اجتماعات سازمان فنی و حرفه ای برگزار شده را بیان نموده اند و همچنین آقایان سیدعلی موسوی و سیدجواد طاهری جهت تشکیل پایگاه مقاومت بسیج پیگیریهای مجدانه ای انجام داده اند و باتوجه به وجود موانع قانونی در حال حاضر به مرحله عضوگیری و ثبت نام اعضاء بسیج با ارائه فرمهایی که از سپاه مقاومت بسیج دریافت نموده اند می پردازند .

 لازم به ذکر است آقای سید علی موسوی به نمایندگی از طرف شورای اسلامی سیاوشکلا و مجمع برنامه ریزی و اهالی درصدد دریافت مکان مخابرات سیاوشکلا جهت استفاده فرهنگی (پایگاه مقاومت بسیج و کتابخانه عمومی ) می باشند .




تاریخ : شنبه 89/11/16 | 10:20 صبح | نویسنده : سید محمد طاهری | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.
*******
زیارت عاشورا *****************

کد موسیقی برای وبلاگ