سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

  « انما یعمر مسجد ا... من ءامن بالله و الیوم الاخر و اقام الصلوه و ءاتی الزکوه و لم یخش الا ا... فعسی اولئک ان یکونوا من المهتدین». « مساجد خدا را تنها کسی آباد می کند که به خدا و روز قیامت، ایمان آورد و نماز برپا دارد و زکات بپردازد و جز از خدا نترسد . امید است چنین گروهی ، از هدایت یافتگان باشند.» سوره مبارکه توبه آیه 18

 

یکی از موضوعاتی که در قرآن کریم و بیانات بزرگان دین (ع) مورد تاکید واقع شده است ، ساخت مسجد می باشد . پیامبراکرم (ص) فرمودند: «کسی که مسجدی بنا کند هر چند به اندازه لانه مرغی بوده باشد ، خداوند خانه ای در بهشت برای اوخواهد ساخت»

مسجد باید کانون فعالیتهای سازنده ی اسلامی در ابعاد مختلف ، مخصوصا مرکزی برای فعالیت جوانان با ایمان باشد.

چنانچه مستحضرید روستای سیاوشکلاء علی رغم دارا بودن جمعیت فراوان اعم از ساکنین دائم در روستا و یا سایر نقاط کشور که مجموعا حدود 170 خانوار با جمعیت تقریبی 600 نفر می باشند ، فاقد مسجد و بنای مستقل دینی و مذهبی میباشد . بنابراین مجمع برنامه ریزی و توسعه عمران سیاوشکلا با برگزاری جلسات متعدد و بحث و تبادل نظر، احداث بنایی تحت عنوان : مسجد و مجتمع فرهنگی (البته در صورت نظر اهالی محترم به مسجد و حسینیه تغییر نام خواهد یافت) را ضروری تشخیص و مصوب نموده است . از آنجایی که این تصمیم با دهه مبارکه غدیر تقارن یافت ، نام بنا الغدیر انتخاب و تابلوی آن در محل احداث که زمین آن توسط آقای حاج محمود جمالی اهدا شده است، نصب گردید.

همچنین آقایان: سعید رفیعی ، داود جمالی، سیدعلی موسوی ، علیجان سیاوشی و سید جواد ایلالی به عنوان هیات امناء تعیین و به اداره اوقاف معرفی شدند، ضمن اینکه اعضاء هیات امناء اجرائی نیز انتخاب گردیده اند.

حسب مراتب مذکور، از جنابعالی جهت شرکت در احداث این بنای ارزشمند و ماندگار دعوت بعمل می آید. امید است خداوند متعال نامتان را در دیوان بانیان مساجد و خیرین ثبت و درج بفرماید. (آمین یا رب العالمین)

 

مجمع برنامه ریزی و توسعه عمران سیاوشکلاء




تاریخ : سه شنبه 90/9/22 | 8:9 صبح | نویسنده : سید محمد طاهری | نظر

«الذین ءامنوا و هاجروا و جهدوا فی‌ سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون»

«کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‌اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند.»

 مروری بر فعالیتهای هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت شهدای سیاوشکلاء در سال 1390

1- برگزاری مسابقات فرهنگی - ورزشی

2- برگزاری کلاس شجره طیبه صالحین با حضور بسیجیان و اعضاء شورای پایگاه

3- کوهپیمایی بسیجیان در روز جمعه 1 مهر 1390

4- فعالیتهای تبلیغاتی اعم از : سنگر سازی - چسباندن بنر ، عکس ، پوستر و پرچم ، پخش سرودهای با موضوع دفاع مقدس 

5- اهداء جوایز به برندگان مسابقات فرهنگی - ورزشی و تجلیل از دانشجویان موفق

6- مراسم عزاداری بصرف شام بمناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) در تکیه گلباغ

و ضمناً سومین نشست مجمع عمومی برنامه ریزی و توسعه عمران و همچنین جلسه شرکت تعاونی توسعه عمران سیاوشکلا در تکیه گلباغ برگزار گردید.

باتشکر از شورای اسلامی و اهالی محترم روستای سیاوشکلا که در این امر مارایاری نمودند.

پایگاه مقاومت شهدای سیاوشکلا

 




تاریخ : پنج شنبه 90/7/21 | 3:21 عصر | نویسنده : سید محمد طاهری | نظر
       

.: Weblog Themes By VatanSkin :.
*******
زیارت عاشورا *****************

کد موسیقی برای وبلاگ