سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

فرارسیدن سال 92 وآغاز بهار طبیعت را خدمت همه اهالی محترم سیاوشکلاء تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سالی سرشار از برکت و معنویت همراه با سلامتی و عاقبت بخیری آرزو دارم.

**سال نو مبارک **




تاریخ : دوشنبه 91/12/28 | 12:55 عصر | نویسنده : سید محمد طاهری | نظر

 

 

           

شادروان سیداحمد طاهری  
 
***********************************
  
زندگی دفتری ازخاطرهاست یک نفر در دل شب یک نفر در دل خاک یک نفر همدم خوشبختی هاست یک نفر همسفر سختی هاست چشم تابازکنیم عمرمان می گذرد ما همه همسفریم**
 

  **********************************************

بار دگر سکوت و سکون در کوچه پس کوچه های اهالی اقاقیها روستای سیاوشکلاء خبراز رحلت گلی مهربان را میدهد ، پدری از جنس عشق، دلش سرشار از نور ، وجودش سراسر از مهر ، بار دگر چشمها در فراغ و اندوه دستهایی گرم و نگاهی سرشار از بارقه امید به ماتم نشسته است ، اشکها جاریست ، آسمان ، خیابان ، کوه و برزن غمگین و مرگ بار دگر پرسه میزند، عزیز از دست رفته ، که سبکبال و آرام خفته ای ، نگاهها همه در بهت مانده است ، دلها هنوزم باور ندارد، در کدامین پله بهشت نشسته ای و ساکتی ؟ فریاد بزن ، اندوهت را باور نداریم ، خیال و خاطره هایت را نمی توان مرور کرد ، جانها می سوزد که تورا در ذهنها بسپاریم و چشمها به انتظار دیدنت هر لحظه به در می کوبد ، میدانی با رفتنت چه کرده ای ؟ دستهای سردمان در روزی سرد و غمگین 21/11/91 لحظه لحظه مان به سکوت و سکون به غم نشست اما باز هم به انتظارت نشسته ایم و تورا فریاد می زنیم چرا که باور نداریم ، به خیال و خاطرات شیرینت نفس می کشیم ، و مهرت را به جان می سپاریم و در نفسهای گرمت که همیشه سرشار مهربانی بود ، یادت همیشه زنده و پاینده و روحت همانند مهربانی ات آرام و در مسیر نور می رود ، یقین دارم خدا عاشق قلب مهربانت شده است و تورا انتخاب کرده ، بهترین پدر و آرامترین خیال شیرینم.

 یادت گرامی و روحت قرین رحمت باریتعالی 

کتابداران کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب ساروی

 




تاریخ : سه شنبه 91/11/24 | 1:59 عصر | نویسنده : سید محمد طاهری | نظر

هوالباقی

همکار گرامی جناب آقای سید محمد طاهری

درگذشت آقای سید احمد طاهری ، دایی بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته صبر جمیل واجر جزیل  برای خانواده محترمشان و همچنین جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.

 

مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید.

کتابداران کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب ساروی

 




تاریخ : سه شنبه 91/11/24 | 8:34 صبح | نویسنده : سید محمد طاهری | نظر
       

.: Weblog Themes By VatanSkin :.
*******
زیارت عاشورا *****************

کد موسیقی برای وبلاگ